• Nieuw

Online invloed

€ 27,95
Inclusief belasting

Online invloed, Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen, Bas Wouters

Aantal

Online invloed is 26 november 2020 door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs uitgeroepen tot beste marketing studieboek 2020. 'A must-read for everyone in the field of online persuasion.' - Dr. Robert Cialdini Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom. Fogg, Cialdini en Kahneman In Online invloed vind je concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman. Complete praktische gids Met ruim 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do’s-and-don’ts is dit de meest complete en praktische gids voor het ontwerpen en verbeteren van jouw online klantreis. Voor wie is dit boek? Online invloed geschreven voor alle professionals die het online gedrag van hun (potentiële) klanten willen beïnvloeden. Dus of je nou webbouwer of UX-designer bent, copywriter of grafisch vormgever, ondernemer, marketeer of productmanager: als je meer online invloed wilt hebben, zit je met dit boek goed.

Datasheet

ISBN
9789024426355
Hoofdtitel
Online invloed
Ondertitel
Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen
Auteur
Wouters, Bas / Groen, Joris
Nur
801 - Management algemeen
Boeksoort
Studie
Druk
1
Verschijningsvorm
Paperback / softback
Verschijningsdatum
23-04-2020
Uitgever
Boom uitgevers Amsterdam
Imprint
Boom
Prijs
€ 27,95
Btw-tarief
Laag
Taal
Nederlands
Illustraties
Nee
Aantal pagina's
416
Gewicht
780 gram
Formaat
240 x 170 x 25